بازدید 11719

اقامت در بهترین هتل‌ها با کمترین قیمت

اگر شما هم در زمره­کسانی هستید که مایلند در زمان مسافرت در هتلهای پرستاره و مناسب اقامت کنند، قطعا انتخاب و رزرو هتل مورد نظرتان، پیش از انجام مسافرت امری بدیهی به نظر می­رسد.
کد خبر: ۶۰۷۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 18 July 2016
اگر شما هم در زمره­کسانی هستید که مایلند در زمان مسافرت در هتلهای پرستاره و مناسب اقامت کنند، قطعا انتخاب و رزرو هتل مورد نظرتان، پیش از انجام مسافرت امری بدیهی به نظر می­رسد.

تعداد ستاره­ها و تنوع هتلها در شهرهای مختلف ایران، به خصوص شهرهای توریستی پرمسافر مانندمشهدواصفهان چنان زیاد است که شاید در نگاه اول، هر مسافری گیج شود که کدام هتل را با کدام نرخ مناسب انتخاب کند. برای مثال کافی است نگاهی بهلیستهتلهای مشهدبیاندازیم که ده­ها هتل پنج ستاره و چهار ستاره دارد. هتلهایی که بر حسب امکاناتشان، دوری و نزدیکی­شان به بارگاه امام هشتم و سطح کلاس و پرستیژی که دارند، آنقدری متنوع هستند که هرکسی را برای انتخاب به تردید و سرگیجه دچار کنند. این مساله حتی برای شهری چونتهرانهم صادق است.

بسیاری از شرکتهای تجاری که مذاکرات خود را با شرکای خارجی در تهران انجام می­دهند مایلند از میهمانان خود در هتلهای مناسبی در پایتخت پذیرایی کنند و یا جلسات و سمینارهای خود را در فضای مناسب چنین هتلهایی برگزار کنند و در عین حال، هزینه­های پرداختی هم برایشان به صرفه باشد. امروز برای انتخاب محل اقامت مناسب چه برای سفر و چه برای پذیرایی از میهمانان کاری، دیگر نیازی به مراجعه حضوری یا حتی تماس تلفنی نیست و در اینترنت سایتهای معتبری وجود دارند که همه­ی این کارها را در زمانی کوتاه برای ما انجام می­دهند.

یکی از جامع­ترین این سایتها که در سالهای اخیر محبوبیت بالایی بین مسافران و ایران­گردها پیدا کرده است،هتل یاراست. این سایت که با طراحی شکیل و در عین حال ساده، لیستی کامل ازهتلهای ایرانرا در بر اساس مقصد مسافران ارائه می­دهد، نه تنها امکان رزرو اینترنتی و انجام همه­ی پرداختها و صدور برگه­ی ووچر هتلها را فراهم کرده، که با ارائه اطلاعاتی کامل از امکانات هر هتلی، در کنار نظرات و امتیازاتی که میهمانان به هتلها داده­اند، به سادگی امکان انتخاب مناسب را به مخاطبان ارائه می­دهد. اگر شما زائر بارگاه ملکوتی امام هشتم باشید و اولویت برای شما فاصله­ی کوتاه از حرم باشد، کافیست لیستهتلهای مشهدرا در این سایت باز کنید و با نگاهی به گزینه فاصله تا حرم که برای همه هتلها ثبت شده است، محل اقامت خود را انتخاب کنید. یا شاید شما پذیرای چند میهمان مهم خارجی هستید و نمی­دانید از بین هتلهای پنج ستاره­ای چون هتل استقلال تهرانوهتل آزادی تهران کدام را انتخاب کنید و یا شاید مترصد هستید که با توجه به نزدیکی به مکانهای اداری و سازمانی، هتل انقلاب تهران را هم مد نظر داشته باشید. فقط چند با کلیک ساده درسایت هتل یارو یا حتی با استفاده از اپلیکیشن این سایت که به سادگی و به رایگان قابل نصب روی گوشی­های همراه است، می­توانید هتل پرستاره و مناسب شرایط خود را انتخاب و همه­ی پرداختها را هم اینترنتی انجام دهید و از سفر یا برنامه­ی حرفه­ای خود لذت ببرید. هتل یار نه تنهارزرو هتلشما را انجام می­دهد، که در بسیاری موارد با ارائه تخفیفهای مناسب، به جیب شما هم منفعت می­رساند. فقط کافیست امتحان کنید!

هتل های دارای تخفیف ویژه در مشهد :

هتل قصر طلایی مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل پردیسان مشهد

هتل پارس مشهد

هتل الماس مشهد

هتل های دارای تخفیف ویژه در کیش :

هتل مارینا پارک کیش

هتل مریم کیش

هتل شایان کیش

هتل ترنج کیش

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری